لیست مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در سال ۱۳۹۷

پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در سال ۱۳۹۷ کلا ۷۵ مقاله شامل ۷۲ مقاله در کنفرانسهای داخلی و ۳ مقاله در ژورنالهای داخلی و ۰ مقاله بین المللی (ISI) ارائه نموده اند. دیتای کامل این مقالات در مجموعه سیویلیکا موجود و تحلیل شده است. جدول زیر عنوان تعدادی از این مقالات را نمایش می دهد. در دانش علم سنجی، اگر حداقل یکی از نویسندگان یک مقاله مربوط به یک مرکز باشد، در آمار مقالات تهیه شده توسط آن مرکز محاسبه می شود.

ردیف عنوان مقاله
۱رابطه ی بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی کارکنان خدمات شهری سازمان شهرداری تهران
۲تحلیل و واکاوی رفتار خرید خریداران و مصرف کنندگان صنعتی
۳بهبود رضایت مشتری به وسیله ماتریس تضمین کیفیت مطالعه موردی از شرکت بهمن موتور
۴بررسی تاثیر رضایت شغلی کارکنان در تعهد سازمانی (بررسی کارکنان بخش خصوصی)
۵آینده پژوهی در خط مشی گذاری عمومی حوزه فرهنگ با رویکرد سیستمی
۶ارزیابی قراردادهای بین المللی با شرایط عمومی پیمان از منظر مدیریت دعاوی
۷معماری با خاک(کاربست پایداری با اجرای سیستم گلتافتن)
۸بررسی تاثیر هوش استراتژیک بر گرایش به کارآفرینی (مورد مطالعه: گروه سایپا)
۹بررسی تاثیر فرایند بانکداری الکترونیک در کاهش نرخ ریسک بانکی (مورد مطالعه: بانک شهر)
۱۰تاثیر سنجه های عملکرد استراتژیک یکپارچه بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی تجاری (مورد مطالعه: گروه ایران خودرو)
۱۱بررسی عوامل موثر بر موفقیت اقتصاد مقاومتی در صنعت خودروسازی در ایران (مورد مطالعه:شرکت پارس خودرو)
۱۲بررسی ارتباط بین مسیولیت اجتماعی شرکت ها، حاکمیت شرکتی وریسک پذیری مدیریتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۳بررسی رابطه بین روشهای تامین مالی وسهام آزاد شناور با نقدشوندگی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۴انتقال ارز در حوزه بین المللی با استفاده از بلاک چین
۱۵شناسایی و وزن دهی عوامل موثر بر انتخاب سبد سهام با بکارگیری تیوری فازی وروش تصمیم گیری چند معیاره
۱۶دانش مدیریت مالی بستر سیستم مدیریت پورتفولیو پروژه ها در سازمان های بزرگ ( با تکیه بر تجارب بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی )
۱۷تاثیر ارزیابی عاطفی و شناختی مشتریان و ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر قصدرویگردانی مشتریان در شرکت ارتباطات سیار ایران
۱۸تاثیر بازاریابی رابطه ای بر خرید ترکیبی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه با مشتری در بانک مهر اقتصاد نوین
۱۹بررسی تاثیر توسعه دانش بر کاهش تعارض سازمانی و تعدیل بیگانگی شغلی و رضایت شغلی( مطالعه موردی :کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)
۲۰طراحی و شبیه سازی خلبان خودکار هواپیما بر اساس تیوری کنترل مقاوم
۲۱بررسی تاثیر بیش اطمینانی مدیریت بر سود پیش بینی شده
۲۲بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط مشتری– برند (مطالعه موردی: شبکه اینستاگرام)
۲۳پیش بینی سبد سهام با استفاده از الگوریتم های تکاملی برپایه تجزیه و متدهای پیش انتخاب سهام
۲۴بررسی نقش ابعاد بازاریابی دهان به دهان الکترونیک بر رفتار خرید ناگهانی آنلاین
۲۵بررسی تاثیر فشار کاری حسابرسان بر کیفیت حسابرسی
۲۶فناوری بلاک چین در مبارزه با پولشویی
۲۷بررسی عوامل مرتبط با عملکرد تیم های کاری در شرکت مخابرات استان تهران
۲۸رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران
۲۹یک مدل ریاضی برای بهینه سازی زنجیره تامین گاز مایع با درنظر گرفتن نفت کشهای میانی
۳۰شناسایی علل ناکارآمدی نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان سازمان تامین اجتماعی با ارایه مدل به روش AHP
۳۱ارزیابی عوامل موثربر مشارکت الکترونیکی شهروندان در مدیریت شهری (نمونه موردی: منطقه 2شهرتهران)
۳۲بررسی تاثیر عوامل شخصیت برند و برندینگ بر رضایت و وفاداری نگرشی مشتری در بازارهای B2B (مطالعه موردی صنعت سیم و کابل)
۳۳بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تسهیم دانش با عملکرد بازرگانی سازمان (مطالعه موردی: شرکت بازرگانی غله خراسان رضوی)
۳۴بررسی نقش تعدیلگری عناصر بسته بندی بر رابطه نیت خرید برتصمیم خرید (مورد مطالعه:شرکت لبنیات کاله)
۳۵کارآفرینی اجتماعی و رابطه آن بر توسعه مسیولیت اجتماعی سازمان
۳۶نقش روانشناسی محیط و هنر درمانگر در طراحی فضا برای کودکان معلول ذهنی
۳۷عوامل موثر بر رضایتمندی در مجتمع های رفاهی بین راهی با تاکید بر مردم مداری
۳۸مقاوم سازی دیوار برشی بتنی با FRP به روش NSM و مقایسه آن با روش EBR
۳۹بررسی افزایش خرید آنی اینترنتی به کمک بازاریابی دهان به دهان در فروشگاه های آنلاین
۴۰بررسی تاثیر ارتباطات سیاسی بر رابطه بین کیفیت حسابرسی و تجدید ارایه حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۱بررسی پدیده رسوب گذاری در مخازن سد به روش عددی
۴۲ارزیابی عملکرد بهتر سازمان با پیاده سازی SAP
۴۳ارزیابی کارایی بانک های منتخب ایران با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و با تکنیک پنجره ای
۴۴بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن متغیر میانجی رضایت مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان بیمه ایران در شهر تهران)
۴۵اولویت بندی موانع استقرار مدیریت زنجیره تامین سبز با روش ( FAHP ) در صنعت خشکبار (مورد مطالعه: استان تهران)
۴۶بررسی تاثیر کارآفرینی بین المللی بر عملکرد صادراتی با در نظر گرفتن متغیر میانجی برنامه صادراتی (مورد مطالعه: شهرک صنعتی پرند)
۴۷بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر تسهیل فرآیندها در اقتصاد دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان در شهر تهران)
۴۸شناسایی شاخص ها و رتبه بندی تامین کنندگان سبز در صنعت تایرسازی بارز بر اساس تکنیک های تصمیم گیری فازی (مطالعه موردی: گروه صنعتی بارز)
۴۹بررسی تاثیر بیمه های الکترونیک بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: شرکت های صادراتی شهرک صنعتی عباس آباد)
۵۰تاثیر توریسم و گردشگری بر اقتصاد مقاومتی
۵۱بررسی تاثیر عوامل اقتصادی و مشارکت مشتری بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان)
۵۲بررسی تاثیر سبک رهبری تحول گرا بر توانمندسازی روانشناختی با درنظرگرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
۵۳بررسی تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی در خرید بیمه های درمان تکمیلی (مورد مطالعه: بیمه آتیه سازان حافظ)
۵۴تاثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد مالی با میانجی گری تسهیم دانش در سازمان (مورد مطالعه: گروه لبنی کاله)
۵۵آزمون فرضیه عمل محدود شده بر شاخص دقت و همسانی ضربه چیپ فوتبال در کودکان نوآموز
۵۶بررسی و شناسایی موانع جذب گردشگر خارجی در ایران
۵۷بررسی رابطه بین استقرار نظام مدیریت استراتژیک و عملکرد سازمانی در سازمان امداد و نجات استان مازندران
۵۸ارزیابی عملکرد و محاسبه کارایی شرکت های تامین قطعه با استفاده از مدل های CCR و AP و ضریب بهره وری مالم کوییست (تامین کنندگان قطعات برقی شرکت سازه گسترسایپا)
۵۹بررسی تاثیر سیستم های یو پی اس (UPS) بر تعالی سازمانی مورد مطالعاتی : بانک کارآفرین
۶۰تاثیر متقابل سودهای غیرمنتظره و ویژگی های کیفی سود بر واکنش بازار
۶۱اثر افشای داوطلبانه بر سرمایه گذاری و سودآوری شرکت
۶۲اثر حضور سرمایه گذاران نهادی بر رابطه میان ریسک سیستماتیک و نگهداشت وجه نقد
۶۳بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامه های کاربردی خرید از طریق تلفن همراه و تاثیرگذاری آن بر حساسیت قیمت کالا از دیدگاه کاربران
۶۴بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری به برند با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره
۶۵بررسی تاثیر فناوری اطلاعات (IT) بر مسیولیت اجتماعی شرکت های بیمه براساس مدل رودریگو و همکاران 2016
۶۶نقش فناوری های بیمه ای در صنعت بیمه ایران
۶۷نقش و جایگاه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در صنعت بیمه کشور
۶۸بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۶۹تاثیربکارگیری فناوری اطلاعات بر توانمند سازی کارکنان و مدیریت دانش
۷۰بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان
۷۱بررسی همراستایی ارزش های فردی و سازمانی با هویت سازمانی
۷۲شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی هییت مدیره در سازمان ها
۷۳شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از روش AHP (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه سون تن کاله در شهر تهران)
۷۴شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه سون تن کاله در شهر تهران)
۷۵بررسی عوامل موثر بر تقاضای بیمه های عمر درایران
۷۶بررسی تحلیلی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی موفق
۷۷انتخاب و ارزیابی بخش های بازار با استفاده از رویکرد گسترش عملکرد کیفیت فازی
۷۸تعیین نقاط ضعف، قوت و مبهم آیین نامه های موجود در قوانین و مقررات ملی در زمینه ساخت و ساز در نواحی ساحلی

درخواست گزارش کامل مقالات این مرکز

کلیه داده های مقالات داخلی و خارجی این مرکز شامل ۷۵ مقاله با مشخصات نویسندگان، محل و سال نشر در مجموعه سیویلیکا ثبت شده است و امکان ارائه هر گونه گزارش تخصصی علم سنجی شامل تحلیلهای محتوایی پ و موضوعی برای این مرکز وجود دارد.