موسسه آموزش عالی پردیسان در یک نگاه

۹۵ کل مقالات داخلی ۰ کل مقالات ISI ۰ کل مجلات ۰ کل کنفرانسها ۰ کل دانشجویان ۰ کل اساتید ۱۳ قدمت دانشگاه به زودی طرحهای پژوهشی غیر از داده های تعداد دانشجویان و تعداد اساتید دانشگاه که به صورت دستی از سایت دانشگاه و یا آمار منتشر شده موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی استخراج شده است سایر داده ها به صورت خودکار و بر اساس پایش ماشینی بروی مقالات نمایه شده از کنفرانسها و ژورنالهای کشور و یا پایگاههای بین المللی صورت می پذیرد. در صورتی که مغایرتی در داده های واقعی و آمار اعلام شده از روی این سایت ملاحظه می نمایید، می توانید از طریق بخش ارتباط با ما با کارشناسان سیویلیکا برای رفع مغایرت ارتباط بگیرید.

رتبه موسسه آموزش عالی پردیسان در سالهای اخیر

دغدغه اصلی محققان موسسه آموزش عالی پردیسان در سال ۱۳۹۷ موضوع طراحی و ورزش سوارکاری بوده است.
توضیح نمودار رتبه بندی سالانه

نمودار زیر رتبه (Rank) موسسه آموزش عالی پردیسان را بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه "یک" به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. تعداد مقالات موسسه آموزش عالی پردیسان در نمودار پایین در طی سالهای مختلف نمایش داده شده است.
هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود.
با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال ۱۳۹۸ نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.



نمودار سالانه مقالات موسسه آموزش عالی پردیسان به تفکیک مقالات کنفرانسی و ژورنالی

توضیح نمودار سالانه تولید مقالات علمی

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی پردیسان در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران موسسه آموزش عالی پردیسان می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI منتشر شده توسطموسسه آموزش عالی پردیسان

توضیح نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی پردیسان در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران موسسه آموزش عالی پردیسان می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار کنفرانسهای برگزار شده و شماره نشریات منتشره موسسه آموزش عالی پردیسان

توضیح نمودار کنفرانسها و ژورنالها

نمودار زیر شامل دو سری داده است. سری اول، تعداد کنفرانسهایی که موسسه آموزش عالی پردیسان در هر سال برگزار نموده است و سری دوم شامل شماره هایی از نشریات علمی است که توسط دانشگاه به چاپ رسیده است.



همکاران استراتژیک علمی موسسه آموزش عالی پردیسان

توضیح نمودار همکاران استراتژیک علمی

تمام مقالات نمایه شده در پایگاه سیویلیکا تجزیه و تحلیل شده و پس از اختصاص نویسندگان مقالات به مراکز دانشگاهی و پژوهشی، ارتباط بین نویسندگان مقالات تحلیل می شود. ما می دانیم که پژوهشگران موسسه آموزش عالی پردیسان با کدام دانشگاهها و مراکز علمی همکاری تخصصی داشته اند که نتیجه آن تولید محتوای علمی در قالب مقاله بوده است.

نمودار چگالی موضوعات مهم پژوهشی موسسه آموزش عالی پردیسان

توضیح نمودار چگالی موضوعات پژوهشی

عمده محورها و کلیدواژه های علمی مورد بحث توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی پردیسان در مقالات تولیدی سال 1397 به صورت زیر می باشد. این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی امسال این مرکز داشته اند.
یعنی دغدغه اصلی محققان 1397 موضوع طراحی و ورزش سوارکاری می باشد.

موسسه آموزش عالی پردیسان در سال 1385 در شهرستان ساحلی فریدونکنار استان مازندران تاسیس شد. این موسسه با دارا بودن بیش از 7 رشته و 30 گرایش در امر گسترش علم و فناوری این مرز و بوم فعالیت می نماید.

از برجستگی های این موسسه می توان موارد زیر را یاد آور شد:

1- قرارگیری در نزدیکی ساحل زیبای خزر

2-دارا بودن 7 رشته تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد)

3- به کارگیری از توانمندی های اساتید بنام و کشوری

4-دارا  بودن رتبه برترفرهنگی در بین موسسات آموزش علی و دانشگاههای استان و کشور

 ارائه اینترنت وایرلس در فضای موسسه - ارائه یک وعده غذای گرم به عنوان ناهار - دارا بودن واحد مشاوره و واحد فرهنگی ـ دانشجویی- ارائه مشاوره توسط کارشناسان روانشناسی - ارائه خدمات ورزشی و  برگزاری مسابقات ورزشی- پشتیبانی از فعالیت ها و طرح های انجمن های علمی و به سامان رساندن آنها.