آرم موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

نوع مرکز: پژوهشگاه دولتی

استان: تهران

شهر: تهران

موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی یک پژوهشگاه دولتی در شهر تهران، استان تهران است. و در سال 1359 تاسیس شده است.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 359 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی صاحب امتیاز و ناشر 2 مجله تخصصی است علاوه بر این تاکنون 17 مقاله معتبر بین المللی نیز از این مرکز استخراج شده است. اطلاعات و آمار دقیقتر از موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را می توانید در زیر مشاهده نمایید.در سال 1403 پژوهشگران موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی بیشترین مقالات خود را با کلیدواژه های «پیش بینی قیمت» و «برنج ایرانی خزر» منتشر نموده اند.

کل مقالات داخلی
359
کل مقالات ISI
17 مقاله
کل مجلات
2 ژورنال
کل کنفرانسها
0 همایش
کل دانشجویان
0 نفر
کل اساتید
0 نفر
مساحت (مترمربع)
-
طرح های پژوهشی
0 طرح
شاخص کارآفرینی
بدون داده

رتبه‌ موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

نمودار مقابل رتبه (Rank) موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه "یک" به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. تعداد مقالات موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در نمودار پایین در طی سالهای مختلف نمایش داده شده است. هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود. با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال 1398 نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.

مقالات داخلی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی تاکنون 359 مقاله در همایشها و نشریات داخلی منتشر نموده است. که از این تعداد 277 مقاله ژورنالی و 82 مقاله کنفرانسی می باشد. نمودار مقابل تعداد سالانه مقالات موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را به تفکیک مقالات ژورنالی و کنفرانسی نمایش می دهد.
در لیست زیر تعدادی از آخرین مقالات نمایه شده از موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی نمایش داده می شود. که از طریق لیست سالانه می توانید به کل مقالات موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی دسترسی داشته باشید.

لیست مقالات داخلی
نمودار مقالات بین‌المللی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

بر اساس داده های استخراج شده از پایگاه اسکوپوس و پابمد، تاکنون 17 مقاله توسط پژوهشگران موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در این نمایه سازهای بین المللی ثبت شده است. نمودار روبرو آمار سالانه مقالات بین المللی منتشر شده توسط موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را نمایش می دهد.
با استفاده از لیست سالانه زیر، می توانید به صورت کامل لیست مقالات هر ساله را مشاهده نمایید.

لیست مقالات بین‌المللی
همایش‌ها و کنفرانس‌های موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

برگزاری رویدادها و همایشهای علمی، یکی از معیارهای اصلی بررسی جایگاه و سطح فعالیت هر مرکز علمی است. نمودار روبرو تعداد همایشها و کنفرانسهای برگزار شده توسط موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را نمایش می دهد.
بر اساس داده های ثبت شده در پایگاه همایشهای ایران تاکنون 0 همایش توسط موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی برگزار شده است. لیست همه همایشها

ژورنال‌ها و نشریات علمی

نشریات و مجلات علمی تخصصی که در دانشگاهها به چاپ می رسند، یکی از معتبرترین منابع برای نشر آخرین دستاوردهای علمی هستند. بر اساس داده های ثبت شده در پایگاه مرجع مجلات ایران موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ناشر 2 ژورنال علمی معتبر است.
نمودار روبرو تعداد شماره های ژورنالهای موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی که در پایگاه سیویلیکا نمایه شده و مورد تحلیل علم سنجی قرار گرفته اند را نمایش می دهد.

لیست همه نشریات
کارآفرینی و نوآوری موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
اطلاعات پایه برای ارزیابی شاخصهای کارآفرینی و نوآوری موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با همکاری پایگاه اکوسیستم کارآفرینی ایران استخراج و تحلیل می شوند. کلیه زیر مجموعه های کارآفرینی دانشگاهها می توانند به رایگان اطلاعات اجزاء اکوسیستم کارآفرینی خود را در اکوسیستم کارآفرینی ایران ثبت نمایند تا مبنای شاخصهای کارآفرینی کامل شود.
آرم اکوسیستم کارآفرینی
تاکنون هیچ داده مربوط به بخشهای کارآفرینی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی شامل مراکز نوآوری، پارک علم و فناوری، شتابدهنده، مرکز رشد، فضای کار اشتراکی، و استارتاپ در اکوسیستم کارآفرینی ایران ثبت نشده است.

همکاران استراتژیک

بر اساس تحلیل داده های هم پژوهشی مقالات منتشر شده توسط موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در کنفرانسها و نشریات داخلی، تاکنون این مرکز 215 مقاله مشترک با 60 مرکز علمی داشته است.
تمام مقالات نمایه شده در پایگاه سیویلیکا تجزیه و تحلیل شده و پس از اختصاص نویسندگان مقالات به مراکز دانشگاهی و پژوهشی، ارتباط بین نویسندگان مقالات تحلیل می شود. ما می دانیم که پژوهشگران موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با کدام دانشگاهها و مراکز علمی همکاری تخصصی داشته اند که نتیجه آن تولید محتوای علمی در قالب مقاله بوده است.

شرکای علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

شرکای علمی اصلی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی طی سالهای گذشته مراکز زیر هستند. مراکزی که اساتید و پژوهشگران موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ترجیح داده اند بیشترین طرح های پژوهشی و تحقیقاتی خود را با این مراکز به انجام رسانند

موضوعات مهم پژوهشی

کلیه مقالات هر مرکز علمی تحلیل محتوایی می شوند. بر اساس تحلیلهای انجام شده در سال 1403 محورهای اصلی مقالات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به صورت نمودار مقابل بوده است. این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی امسال این مرکز داشته اند. تحلیل محتوایی مقالات علمی یک مرکز نشان دهنده جهت اصلی تحقیقات پژوهشی در آن مرکز است و به سیاستگذاران پژوهشی کمک میکند تا برای سالهای آتی برنامه ریزی نمایند.
یعنی دغدغه اصلی محققان موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در سال 1403 موضوع پیش بینی قیمت و برنج ایرانی خزر می باشد.

موضوعات داغ پژوهشی

بر اساس تحلیلهای محتوایی صورت گرفته بر روی مقالات تولیدی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در سال 1403 موضوعات و کلیدواژه های زیر بیشتر مورد توجه پژوهشگران و محققان موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی بوده است.

طرح های پژوهشی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی*

بخش عظیم طرح های پژوهشی و تحقیقاتی مجموعه سیویلیکا در حال نمایه سازی داده های طرح های تحقیقاتی کشور است. ما بر اساس این دادها اطلاعات در حال تکمیلی از تعداد پروژه های علمی و طرح های تحقیقاتی کشور داریم که توسط هر مرکز علمی در جایگاه مجری طرح و یا کارفرما انجام شده است. نمودار روبرور تعداد پروژه هایی را نشان می دهد که موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به عنوان مجری پروژه و یا کارفرمای پروژه تحقیقاتی دخیل بوده است.
بر اساس داده های ثبت شده در طرح های پژوهشی و تحقیقاتی تاکنون 0 طرح پژوهشی توسط موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی انجام شده است.

* این بخش به در حال تکمیل محتوا می باشد. مراکز علمی می توانند در تکمیل این داده ها همکاری نمایند.

اخبار موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
متاسفانه اخبار موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در لیست اخبار خروجی در پایگاه اخبار علمی تاکنون ثبت نشده است. اخبار علمی بزرگترین و جامعترین مرجع انتشار اخبار دانشگاهی و پژوهشی کشور است که به صورت آنلاین بیش از یکهزار دانشگاه و پژوهشگاه کشور را رصد نموده و اخبار لحظه ای را در اختیار پژوهشگران قرار میدهد.
آرم اخبارعلمی
افراد مهم علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

اساتید و اعضای هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی که تاکنون دارای سمت علمی و اجرایی در یکی از کنفرانسها و ژورنالهای ثبت شده در مجموعه سیویلیکا باشند در این بخش نمایش داده می شوند. اطلاعات این افراد در پایگاه فعالان علم و پژوهش ایران به صورت کاملتر ارائه می شود.

نشستها و سخنرانیهای موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
متاسفانه تاکنون هیچ نشست و سخنرانی علمی از موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در پایگاه سیویلیکا درج نشده است. به منظور نمایش لیست سخنرانیها، جلسات دفاع و نشستهای علمی آنها را در بخش ثبت اطلاعات سخنرانی و جلسه دفاع اضافه نمایید. اطلاعات سخنرانیهای علمی مراکز علمی به رایگان در بخش نشستها و سخنرانی های علمی سیویلیکا قابل ثبت می باشد.
اعضای هیأت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

اعضای هیات علمی که در پایگاه سیویلیکا صفحه رزومه علمی دارند، به صورت خودکار در صفحه دانشگاه نمایش داده می شوند. شما هم می توانید هم اکنون علاوه بر ایجاد صفحه رزومه تخصصی خود در سیویلیکا، در صفحه دانشگاه خود در یونیرف نمایش داده شوید.

ارتباط با موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
نام مرکز: موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی نوع مرکز: پژوهشگاه دولتی استان: تهران شهر: تهران آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، روبروی پارک لاله، ساختمان ۱۲۰۴ وبسایت دانشگاه: http://www.itsr.ir/ شماره تلفن: 02166422378 شماره فکس: 02166929634
پایگاه مرجع دانشگاههای ایران

همه حقوق برای پایگاه مرجع دانشگاههای ایران محفوظ است - پایگاه مرجع دانشگاههای ایران