لیست مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخلی موسسه آموزش عالی طبرستان در سال ۱۳۹۷

پژوهشگران موسسه آموزش عالی طبرستان در سال ۱۳۹۷ کلا ۳۸ مقاله شامل ۳۸ مقاله در کنفرانسهای داخلی و ۰ مقاله در ژورنالهای داخلی و ۰ مقاله بین المللی (ISI) ارائه نموده اند. دیتای کامل این مقالات در مجموعه سیویلیکا موجود و تحلیل شده است. جدول زیر عنوان تعدادی از این مقالات را نمایش می دهد. در دانش علم سنجی، اگر حداقل یکی از نویسندگان یک مقاله مربوط به یک مرکز باشد، در آمار مقالات تهیه شده توسط آن مرکز محاسبه می شود.

ردیف عنوان مقاله
۱سیاست های تشویقی افزایش فروش داخلی
۲چگونگی اثرگذاری تبلیغات بر ارزش ویژه برند
۳بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی در رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی مورد مطالعه: شرکت پالایش گاز پارسیان
۴چشم اندازی بر نقش ارزش برند از منظر کارآفرینی
۵مروری بر نقش کارآفرینی از منظر برند سازی در کسب و کار عصر حاضر
۶چشم اندازی بر برند و برندآفرینی شهری در راستای بازاریابی عصر کنونی
۷ساختار مدیریت اقتصادی بر پایه دین مکرم اسلام و تاثیر آن بر اشتغال جامعه
۸تاثیر رسانه های اجتماعی بر برند سازی
۹بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر مولفه های تجربه مشتری در شرکت دیجی کالا
۱۰نقش احساسات مشتریان بر میزان خرید بی برنامه و وفاداری مشتریان (فروشگاه زنجیره مواد غذایی غرب استان مازندران)
۱۱ارزش درک شده مشتری در قصد خرید محصول
۱۲ارزش ویژه برند و برندسازی درون سازمانی نسبت به تعهدات برند
۱۳بازاریابی سبز و رضایت بر نگرش نسبت به محصول
۱۴رضایت و وفاداری مشتری در تعدد خرید
۱۵رویکردهای موثر در وفاداری به برند
۱۶شهرت برند در قصد خرید مصرف کنندگان
۱۷قابلیت اعتماد به برند در عملکرد برند
۱۸قصد خرید مشتریان با توجه به میزان آگاهی آنان نسبت به قیمت محصولات
۱۹برندگرایی و عملکرد برند
۲۰نقش جذابیت نام تجاری در ایجاد شناسایی نام تجاری مشتری
۲۱شخصیت برند در ایجاد وفاداری به برند
۲۲مروری بر تحولات تاریخی برند و برندگرایی
۲۳تبلیغات دهان به دهان در مورد برند و وفاداری مشتریان
۲۴استراژی های توسعه صادرات در تجارت
۲۵نقش ریسک ادراکی بر نگرش مشتری با قصد خرید
۲۶تاثیر تبلیغات دهان به دهان در تعاملات رسانه ای با توجه به کیفیت رابطه ای برند
۲۷ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان و شخصیت برند
۲۸محبوبیت برند در وفاداری مصرف کنندگان
۲۹نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات
۳۰بازارگرایی و کسب و کار
۳۱تاثیر درگیری و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان
۳۲نقش رضایت مشتری و ارزش ویژه برند کالا
۳۳تحلیل مشتری بر دستیابی مجدد به مشتریان
۳۴نقش مسیولیت اجتماعی بر عملکرد مالی
۳۵تاثیر لوگو در تبلیغات و ارتباط آن با برند
۳۶تامین مالی در شرکت های کوچک کارآفرین
۳۷مروری بر تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی شخصی
۳۸بررسی نقش وب معنایی در تحلیل شبکه های اجتماعی

درخواست گزارش کامل مقالات این مرکز

کلیه داده های مقالات داخلی و خارجی این مرکز شامل ۳۸ مقاله با مشخصات نویسندگان، محل و سال نشر در مجموعه سیویلیکا ثبت شده است و امکان ارائه هر گونه گزارش تخصصی علم سنجی شامل تحلیلهای محتوایی پ و موضوعی برای این مرکز وجود دارد.