لیست مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخلی موسسه آموزش عالی مهرآستان در سال ۱۳۹۴

پژوهشگران موسسه آموزش عالی مهرآستان در سال ۱۳۹۴ کلا ۳۸ مقاله شامل ۳۸ مقاله در کنفرانسهای داخلی و ۰ مقاله در ژورنالهای داخلی و ۰ مقاله بین المللی (ISI) ارائه نموده اند. دیتای کامل این مقالات در مجموعه سیویلیکا موجود و تحلیل شده است. جدول زیر عنوان تعدادی از این مقالات را نمایش می دهد. در دانش علم سنجی، اگر حداقل یکی از نویسندگان یک مقاله مربوط به یک مرکز باشد، در آمار مقالات تهیه شده توسط آن مرکز محاسبه می شود.

ردیف عنوان مقاله
۱شناسایی رهبران عقیده در راستای ارتقای بازاریابی ویروسی در بستر شبکه های اجتماعی
۲بررسی چالش های آموزش مجازی در ایران
۳بررسی الگوریتمهای نوین نهاننگاری تصویر دیجیتال در حوزهی فرکانس با استفاده از تبدیل کسینوسی گسسته (DCT)
۴شبیهسازی و تحلیل اثر غلظت آلایش بر روی شاخص فرکانس قطع در ترانزیستور اثرمیدانی نانولوله کربنی با آلایش سبک درین و سورس
۵بررسی معماری، چارچوب و مدلهای تجارت الکترونیکی مبتنی بر رایانش ابری
۶ارزیابی اقتصادی پروژه های عمرانی اجرا شده به روش BIM با رویکرد توسعه پایدار
۷ارائه مدل سفارشدهی در رستوران براساس QR Code و بدون نیاز به حضور پیشخدمت بر سر میز
۸انتخاب معیارهای ساختن نام تجاری موفق در شبکه های اجتماعی برخط
۹ارائه ی یک الگوریتم انطباقی جدید نهاى نگاری تصویا رنگی دیجیتال در فضای YCbCrبا استفاده از تبدیل کسینوسی گسسته
۱۰مکانیابی ایستگاه پایه در شبکه های حسگر بی سیم
۱۱شناسایی و استفاده از نظرسالاران در جهت ارتقای اجرای بازاریابی محتوا در بستر شبکه های اجتماعی و وب سایتها
۱۲یک مدل جدید اعتماد آگا از زمینه مبتىی بر سنجش براساس سرویس درایىترنت اشیا
۱۳کاهش خطای مکان یابی شبکه های بی سیم با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
۱۴ارزیابی اقتصادی پروژه های عمرانی اجرا شده به روش BIM با رویکرد توسعه پایدار
۱۵ارائه مدل استقرار سیستم چابک در سازمان ها
۱۶محاسبات ابری بستری برای توسعه تجارت الکترونیک
۱۷بررسی اهمیت کاربرد شبکههای اجتماعی در مواجه با بحرانها
۱۸مدیریت جریان شبکه های حمل و نقل در تقاطعات ترافیکی شهری با حجم بالا به منظور از بین بردن پس زدگی صف
۱۹ارائه مدل مدیریت دانش جهت استقرار در سازمان
۲۰بررسی رفتار امتناع مشتریان از ورود به سیستم های صف
۲۱مدیریت کیفیت زنجیره تأمین و عوامل کلیدی موثر برآن
۲۲نقش ابعاد هوشمندی رقابتی در کسب مزیت رقابتی در بستر پویای تجارت الکترونیک
۲۳شهر هوشمند و رایانش ابر: بررسی اقدام های وابسته در توسعه ی شهر هوشمند در بستر ابر
۲۴بررسی اعتماد و ریسک در تجارت الکترونیک و تهدیدهای موجود در آن
۲۵بررسی نقش تبلیغات الکترونیکی وتاثیر آن برروی موفقیت برند
۲۶بررسی برتری شبکه های عصبی مصنوعی در پیش بینی های اقتصادی و کسب و کار
۲۷ارائه مدل تبلیغات پیامکی مبتنی بر مکان بدون استفاده از اینترنت
۲۸واحد پول دیجیتالی بیت کوین و نقش آن در تجارت الکترونیک
۲۹معماری سرویسگرا در بانکداری همراه با رویکرد محرمانگی
۳۰بررسی برتری شبکه های عصبی مصنوعی در پیش بینی های اقتصادی و کسب و کار
۳۱ارزیابی ریسک مؤسسات مالی برای مشتریان حقیقی مطالعه موردی شعب بانک تجارت رشت
۳۲رفع اتلاف ها در بخش خدمات عمومی با استفاده از نقشه ی جریان ارزش
۳۳تعیین و بررسی عوامل موثر در ارزیابی سازمان های خدماتی در به کارگیری مفاهیم تولید ناب مطالعه موردی بیمارستان شهید انصاری رودسر
۳۴عقیده کاوی مبتنی بر منطق فازی جهت ارائه سیستمهای پیشنهاددهنده
۳۵شبیه سازی برخی مشخصه های مهم تقویت کننده نوری نیمه هادی انعکاسی با هدف مقایسه با تقویت کننده نوری نیمه هادی
۳۶توسعه مدل برنامه ریزی آرمانی مرحله ای برای مسیریابی و مکانیابی ایستگاههای توزیع و پخش مواد سوختی با در نظر گرفتن دامنه تغییرات ریسک
۳۷تعیین میزان نظارت سامانه توزین در حال حرکت به جهت توجیه پذیری اقتصادی استفاده از این سامانه در محورهای کشور(مطالعه موردی محور اصفهان – نائین)
۳۸توسعه ی بازاریابی شبکه ای با شناسایی رهبران عقیده در شبکه هایاجتماعی

درخواست گزارش کامل مقالات این مرکز

کلیه داده های مقالات داخلی و خارجی این مرکز شامل ۳۸ مقاله با مشخصات نویسندگان، محل و سال نشر در مجموعه سیویلیکا ثبت شده است و امکان ارائه هر گونه گزارش تخصصی علم سنجی شامل تحلیلهای محتوایی پ و موضوعی برای این مرکز وجود دارد.