رتبه موسسه آموزش عالی دیلمان در سالهای اخیر

دغدغه اصلی محققان موسسه آموزش عالی دیلمان در سال ۱۳۹۶ موضوع شبکه های اجتماعی و زمان بوده است.
توضیح نمودار رتبه بندی سالانه

نمودار زیر رتبه (Rank) موسسه آموزش عالی دیلمان را بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه "یک" به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. تعداد مقالات موسسه آموزش عالی دیلمان در نمودار پایین در طی سالهای مختلف نمایش داده شده است.
هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود.
با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال ۱۳۹۷ نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.



نمودار سالانه مقالات موسسه آموزش عالی دیلمان به تفکیک مقالات کنفرانسی و ژورنالی

توضیح نمودار سالانه تولید مقالات علمی

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی دیلمان در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران موسسه آموزش عالی دیلمان می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI منتشر شده توسطموسسه آموزش عالی دیلمان

توضیح نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی دیلمان در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران موسسه آموزش عالی دیلمان می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار کنفرانسهای برگزار شده و شماره نشریات منتشره موسسه آموزش عالی دیلمان

توضیح نمودار کنفرانسها و ژورنالها

نمودار زیر شامل دو سری داده است. سری اول، تعداد کنفرانسهایی که موسسه آموزش عالی دیلمان در هر سال برگزار نموده است و سری دوم شامل شماره هایی از نشریات علمی است که توسط دانشگاه به چاپ رسیده است.



همکاران استراتژیک علمی موسسه آموزش عالی دیلمان

توضیح نمودار همکاران استراتژیک علمی

تمام مقالات نمایه شده در پایگاه سیویلیکا تجزیه و تحلیل شده و پس از اختصاص نویسندگان مقالات به مراکز دانشگاهی و پژوهشی، ارتباط بین نویسندگان مقالات تحلیل می شود. ما می دانیم که پژوهشگران موسسه آموزش عالی دیلمان با کدام دانشگاهها و مراکز علمی همکاری تخصصی داشته اند که نتیجه آن تولید محتوای علمی در قالب مقاله بوده است.

نمودار چگالی موضوعات مهم پژوهشی موسسه آموزش عالی دیلمان

توضیح نمودار چگالی موضوعات پژوهشی

عمده محورها و کلیدواژه های علمی مورد بحث توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی دیلمان در مقالات تولیدی سال 1396 به صورت زیر می باشد. این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی امسال این مرکز داشته اند.
یعنی دغدغه اصلی محققان 1396 موضوع شبکه های اجتماعی و زمان می باشد.

مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی دیلمان-لاهیجان در سال ۱۳۸۴ در شهر لاهیجان استان گیلان توسط هیات موسس که متشکل از چندتن از اساتید دانشگاه های کشور تاسیس شد.

اعضاء هیات موسس عبارتند از: آیت ا... سید محمد مهدی برهانی، دکتر کاظم معمارضیاء، دکتر غلامحسین معماریان، دکتر سید باقرحسینی، و دکترسیدمهدی قریشی و دکتر جمال خانی جزنی و خانم دکتر دانشجو.

این مؤسسه از بدو تأسیس، از طریق کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به صورت متمرکز در رشته‌های معماری، عمران، مهندسی کشاورزی گرایش گیاهپزشکی، مهندسی برق گرایش الکترونیک و مدیریت بازرگانی و حسابداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

ظرفیت، میزان پذیرش، میزان شهریه و سایر اطلاعات همه ساله از طریق دفترچه‌های سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

چشم انداز موسسه

موسسه آموزش عالی دیلمان بر آن است که نقش کلیدی و محوری در تولید علم در سطح استان گیلان داشته و با توسعه شاخص های کیفی و کمی خود را به عنوان یکی از موسسات شاخص کشور مطرح نماید.ما در موسسه دیلمان با تاکید بر تخصص محوری، شایسته سالاری و استفاده از خرد جمعی چشم انداز تبدیل موسسه به دانشگاهی معتبر را ترسیم نموده ایم که توانایی تولید علم، تبدیل علم به ثروت،

معرفی فارغ التحصیلان توانمند و مدیران و مهندسانی شایسته به بدنه علمی اجرایی کشور را داشته باشد.

تأسیس:1384 در شهر لاهیجان

هدف : تأکید بر تخصص محوری، افزایش در توانایی تولید علم، تبدیل علم به ثروت، تربیت فارغ التحصیلان توانمند و مدیران و مهندسان شایسته و متعهد به بدنه علمی اجرایی کشور.