رتبه موسسه آموزش عالی طبرستان در سالهای اخیر

دغدغه اصلی محققان موسسه آموزش عالی طبرستان در سال ۱۳۹۶ موضوع شخصیت برند و برند بوده است.
توضیح نمودار رتبه بندی سالانه

نمودار زیر رتبه (Rank) موسسه آموزش عالی طبرستان را بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه "یک" به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. تعداد مقالات موسسه آموزش عالی طبرستان در نمودار پایین در طی سالهای مختلف نمایش داده شده است.
هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود.
با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال ۱۳۹۷ نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.



نمودار سالانه مقالات موسسه آموزش عالی طبرستان به تفکیک مقالات کنفرانسی و ژورنالی

توضیح نمودار سالانه تولید مقالات علمی

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی طبرستان در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران موسسه آموزش عالی طبرستان می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI منتشر شده توسطموسسه آموزش عالی طبرستان

توضیح نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی طبرستان در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران موسسه آموزش عالی طبرستان می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار کنفرانسهای برگزار شده و شماره نشریات منتشره موسسه آموزش عالی طبرستان

توضیح نمودار کنفرانسها و ژورنالها

نمودار زیر شامل دو سری داده است. سری اول، تعداد کنفرانسهایی که موسسه آموزش عالی طبرستان در هر سال برگزار نموده است و سری دوم شامل شماره هایی از نشریات علمی است که توسط دانشگاه به چاپ رسیده است.



همکاران استراتژیک علمی موسسه آموزش عالی طبرستان

توضیح نمودار همکاران استراتژیک علمی

تمام مقالات نمایه شده در پایگاه سیویلیکا تجزیه و تحلیل شده و پس از اختصاص نویسندگان مقالات به مراکز دانشگاهی و پژوهشی، ارتباط بین نویسندگان مقالات تحلیل می شود. ما می دانیم که پژوهشگران موسسه آموزش عالی طبرستان با کدام دانشگاهها و مراکز علمی همکاری تخصصی داشته اند که نتیجه آن تولید محتوای علمی در قالب مقاله بوده است.

نمودار چگالی موضوعات مهم پژوهشی موسسه آموزش عالی طبرستان

توضیح نمودار چگالی موضوعات پژوهشی

عمده محورها و کلیدواژه های علمی مورد بحث توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی طبرستان در مقالات تولیدی سال 1396 به صورت زیر می باشد. این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی امسال این مرکز داشته اند.
یعنی دغدغه اصلی محققان 1396 موضوع شخصیت برند و برند می باشد.

موسسه آموزش عالی طبرستان به عنوان یک مرکز علمی در دی ماه سال1374 توسط جناب آقای دکتر همایون الهی و با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم تحقیقات و فنآوری با هدف کمک به ارتقاء سطح علمی جامعه تاسیس گردید و از مهر ماه سال 1375 از طریق آزمون سراسری در رشته های حسابداری و مدیریت بازرگانی و در سال تحصیلی 77-1376 در دو رشته حقوق و مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرفت.

بر اساس طرح سطح بندی موسسات غیر دولتی که در سال 1394 توسط وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری انجام پذیرفت،موسسه آموزش عالی طبرستان موفق به احراز سطح یک در میان 269 موسسه آموزشی غیر دولتی گردید.

فضاهای آموزشی وکمک آموزشی در موسسه آموزش عالی طبرستان:

1-  تعداد 22 کلاس آموزشی با ظرفیت بیش از 120 نفر مجهز به سامانه های چند رسانه ای

2-  کتابخانه به مساحت 400 متر مربع با قابلیت دسترسی به کلیه پایگاه های اطلاعاتی

3-   3 لابراتوار کامپیوتر

4-   آزمایشگاه ریز پردازنده

5-  آزمایشگاه معماری         

6-    آزمایشگاه مدار منطقی

7-   آزمایشگاه الکترونیک

 8- آزمایشگاه فیزیک

9-  آزمایشگاه مدار الکتریکی

10- کارگاه عموممی

11- پوشش اینترنت WIFI در کل موسسه

12- سالن کنفرانس با ظرفیت 600 نفر

تامین هیات علمی:

1-       جذب و بکارگیری 12 عضو هیات علمی با تجربه در مرتبه "استاد"،"استادیار"،"دانشیار" و " مربی" که علاوه بر تدریس ،مدیریت گروه های آموزشی را نیز عهده دار هستند.

2-      بیش از 100 عضو هیات علمی به صورت مدرس حق التدریس در هر نیمسال با گروههای آموزشی همکاری می نمایند.