رتبه مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در سالهای اخیر

دغدغه اصلی محققان مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در سال ۱۳۹۶ موضوع افسردگی و رفتار اخلاقی بوده است.
توضیح نمودار رتبه بندی سالانه

نمودار زیر رتبه (Rank) مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان را بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه "یک" به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. تعداد مقالات مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در نمودار پایین در طی سالهای مختلف نمایش داده شده است.
هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود.
با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال ۱۳۹۷ نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.



نمودار سالانه مقالات مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان به تفکیک مقالات کنفرانسی و ژورنالی

توضیح نمودار سالانه تولید مقالات علمی

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI منتشر شده توسطمرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان

توضیح نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار کنفرانسهای برگزار شده و شماره نشریات منتشره مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان

توضیح نمودار کنفرانسها و ژورنالها

نمودار زیر شامل دو سری داده است. سری اول، تعداد کنفرانسهایی که مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در هر سال برگزار نموده است و سری دوم شامل شماره هایی از نشریات علمی است که توسط دانشگاه به چاپ رسیده است.



همکاران استراتژیک علمی مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان

توضیح نمودار همکاران استراتژیک علمی

تمام مقالات نمایه شده در پایگاه سیویلیکا تجزیه و تحلیل شده و پس از اختصاص نویسندگان مقالات به مراکز دانشگاهی و پژوهشی، ارتباط بین نویسندگان مقالات تحلیل می شود. ما می دانیم که پژوهشگران مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان با کدام دانشگاهها و مراکز علمی همکاری تخصصی داشته اند که نتیجه آن تولید محتوای علمی در قالب مقاله بوده است.

نمودار چگالی موضوعات مهم پژوهشی مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان

توضیح نمودار چگالی موضوعات پژوهشی

عمده محورها و کلیدواژه های علمی مورد بحث توسط پژوهشگران مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در مقالات تولیدی سال 1396 به صورت زیر می باشد. این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی امسال این مرکز داشته اند.
یعنی دغدغه اصلی محققان 1396 موضوع افسردگی و رفتار اخلاقی می باشد.

مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در بهمن ماه 1384 پس از تشکیل هسته فکری اولیه و استفاده از نظرات نخبگان عرصه تعلیم و تربیت به بررسی دقیق و کارشناسی وضعیت آموزش عالی در کشور به ویژه موسسات آموزش عالی غیر دولتی پرداخت.

وارستگان به جهت استفاده از ظرفیت‌های آموزش عالی اشباع نشده بخش دولتی و خصوصی و تسهیل دسترسی برابر فرصت‌های آموزشی در شهریور ماه 1385 با معرفی هیات موسس با اهداف و چشم انداز مبتنی بر تغییر و تحول که متعاقبا به آن اشاره خواهد شد، درخواست اولیه را به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تقدیم نمود.

با پیگیری‏‌ها و طی نمودن مراحل اداری و پروسه مربوطه با مساعدت معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آذر‌ماه 1387 موفق به دریافت موافقت اصولی اولیه مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان گردید.

در خرداد ماه سال 1389،  پس از ارزیابی بورد‌های تخصصی وزارت محترم بهداشت و ارسال تاییدیه مبنی بر امکان جذب دانشجو، به استناد دویست و نهمین جلسه‌ی شورای گسترش،  مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان بعنوان اولین مرکز آموزش عالی غیردولتی در حوزه ی علوم پزشکی از مهر ماه سال 1390 در رشته‌های علوم آزمایشگاهی و علوم تغذیه درمقطع کارشناسی و همچنین در رشته‌ی گفتار درمانی در مقطع کارشناسی ارشد نسبت به پذیرش دانشجو اقدام نمود.
در تیرماه سال 1395 مجددا موفق به اخذ مجوز راهندازی رشته فناوری اطلاعات سلامت گردید و اولین ورودی دانشجویان خود را در مهرماه همان سال پذیرش نمود.